Kong

Kong är min present till Jossan på hennes födelsedag. Hon har redan tackat jättemycket för hon blev jätteglad! :)
 
När jag fortfarande låg i sängen (alldeles för sent på dagen alltså) ringde min chef. Hon pratade om att komma hit i början av maj för att gå på kurs och sova här.. :) Det funkar ju fin fint för mig! :) Sömn är sjukt behövligt, det vet jag efter den här helgen :)
 
För alla er som inte testat det så bilar med larm tjuter som fan om man petar på fel saker, eller helt enkelt bara finns till!
 
Nu har jag skickat iväg Rudolf. Psyk Rudolf som inte var min Rudolf. Men han ska bli inlämnad och bli bedömd iaf. Och jag är helt oskyldig.
 
Idag ska jag plugga som fan. Inte för att jag fått ar på min fråga ang psyk b, men jag måste ju göra provet i a. Om jag inte får tid på onsdag kommer jag inte få något betyg i kursen. Hur många tror att A-J svarar på mejlet nästa vecka?
 
Rock away, rock away :)
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar