Shorty

Okej, vi var till Rasmus igår och vi klarar fortfarande inte av den där jävla djungelbanan! Vi vill ju ha en nya gubbe :( Ska hämta Svampbob vid Henke ist, jag är ju aldrig där längre så det kanske är dax att flytta ut helt och ge plats för andra fruntimmer.
 
Var till Örebro med mamma och pappa idag. Mamma ringde och väckte mig vid tjugo över åtta.. Tur att jag redan var vaken, annars hade jag aldrig hört signalen.. :P Fick veta att jag är medlem i Intersport Club genom mitt Visa-kort. Men jag fattar inte hur för ingen annan som har Visa är ju det? haha!
 
Träffade min drömman på Coop, men tappade bort honom vid brödet ungefär.. :( Jävla fina karl. Enda felet var att han var blond, mystiskt av mig å titta på det, men han såg allmänt händig ut i sina snickarbyxor. :P
 
Slängde i mig lite mat nu när vi kom hem, så har jag och pappa tvättat bilarna. Tror inte att "min" blev så ren dock. Den där skiten har väl fått gro in de senaste 6 månaderna. Typ. Men jag har gjort ett tappert försök iaf :P Nu är jag trött i armen :S Det är en bra ursäkt så jag slipper stå för matlagningen ikväll :D
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar