The weekend of Helge

En Hälge inspirerad helg är över. Nice shit. Jag och Ida spelade Hälgespelet igår, och det var ju uppenbart att hon fuskade för hon vann hela tiden :( Som tur var fick jag min revansch med mina enorma fingerfärdighet när vi skulle Packa Åsnan! Ida försökte fuska och låta Åsnan "spela död" på rygg men hon förlorade ändå :)
 
Jag, som är som skapt för servicejobb, funderade över varför Fagers alltid har stängt på söndagar? Jag tycker inte om att vara på Ansans och så blir jag tvingad bara för att den förbannade bagaren vill vara ledig och inte ger mig frukost. Förjävligt. Sen blir det ju inte bättre av att Ida inte kan sitta med ryggen mot väggar när hon äter (……) så jag fick sitta och stirra in i alla raggare.
 
Blir kanske Linköping den 13 nov.. :) Får se om formen håller i sig, och om mannen kan slå knut på sig själv och leka underbar en stund till. vem vet, kommer väl några trevliga små överraskningar från honom med. Börjar bli van vid det här laget!
 
Alla män i Kopparberg har fått dille på att köpa nya bilar. Tror det är för att dom känner hur den varma Sillbilen utrotar alla deras chanser till att vara coola.
 
Söndagsmys vid Rasmus igår. Jag tror att han uppskattar att vi alltid är där :) Blev inget tv-spel dock. Det kan ju tilläggas att jag inte kunnat hämta Svampbob heller. Det har Henke tydligen gett till en vän. Seriöst Henke, du vet att jag blir förbannad och ändå fortsätter du? Sluta reta upp mig med skitsaker.. Hade omständigheterna varit andra hade jag inte ens brytt mig. Funderar på att ta en vända ner till förrådet så jag kan hämta kartongerna och hämta resten av mina saker. Det är verkligen dax.
 
Idag ska jag försöka fixa dom där konstiga pocket breven.. har inte ens sex adresser? funderar på Malin, mamma, Ida, Sofie, Helena och.. fan, jag vet inte :)
 
Har iaf roat mig med det här idag, vilken jävla stjärna han är! http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article3456575.ab
 
Jobb ikväll, lunch imorgon och lunch på torsdag. Skönt! :) Åsa ringde och sa att hon skulle skicka iväg Thomas till Örebro om jag kom.. haha!
 
Igår fick jag höra att jag tydligen inte är så snäll. Råkade kalla någon för "fitthuve". Men seriöst, någon av Rasmus grannar har satt upp ett förbannat vindspel. Dom driver mig till vansinne!!! men men, det jag egentligen skulle säga var att jag har tröttnat på att vara snäll (vilket ingen tydligen tyckte att jag var innan heller). Jag jobbar med att vara snäll så nu orkar jag inte mer.. :) Nu är det dax för min tredje personlighet att träda fram.. :p
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar