6-7

Hade en glidar dag igår.. Fy vad illa.. :) Gjorde som de flesta idioter i Kopparberg och satt på parkerinegn i bilen och åt glass.. :) Det måste vara Ida som får mig till sånna dumma saker. Jobbade på herrgården på kvällen, ochnär jag kom upp dit vid tio i sex så hittade jag en liten sportig pojk på trappen. Han var rätt trevlig, men gjorde den där typiska "kollar in" minen så jag hade svårt att vara seriös.. :P
 
Det var ju typiskt att jag skulle få restauranggästerna idag med, eftersom han var en av dom! Haha! Det gick bra iaf :) Ikväll ska mamma ha folk här så jag ska fly fältet. det blir hem till Ida för att kolla på Desperata.. :P
 
Pappa har hört mitt klagande på att jag inte har någon kamera, så nu har jag fått någon typ av systemkamera med vanlig film. Vi hade tydligen en massa film kvar så han tyckte att jag kunde ta slut på dom :) Retro.. :P
 
Pratade en del med Jossan igår efter jobbet. Skönt att hon förstår precis vad jag menar, men ändå säger emot när hon inte tycker som jag. Tror att våra tre månader tillsammans utan att bråka har fått sin förklaring.. :) Hon sa att hon sagt till AMM att beställa ny färg till mitt hår så att vi kan fixa det snart. Skönt.. :) Vore bra om det såg okej ut tills vi ska ut när jag fyller.. :)
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 6-7

  1. Ida skriver:

    Nice med Kamera ;D ska du ta bilder på sill bilen i olika vinklar?

Lämna en kommentar