sexparty, företagsfest och måndagskul

Sexpartyt i fredags var jättekul! Hon som hade det var proffsig och informativ, men samtidigt full av humor. Me like. Tror att alla gillade henne, och att alla handlade något.. :) Jag har handlat som fan. :P Blev kanske lite väl full bara.. ;)
 
Kom hem på natten, gick och la mig med smink och allt. Vaknade vid halv åtta men gick inte upp förren tio. Mådde lite illa så jag tänkte att det nog var bäst att inte äta något.. :P Slängde en blick i spegeln och insåg att sminket fortfarande var snyggt och att håret stog kvar i rockabilly så jag la mig till elva igen, då jag gick upp och stack till jobbet direkt.. :) Hade en sjukt seg dag, men den kom igång rätt rejält på kvällen när alla fulla människor från Ahlstrom kom.. :P Vakten frågade Thomas vad han gett den galna servitrisen med lila hår.. :) Var kvar hela kvällen och fixade, kom hem efter 15 timmars jobb, var lätt sliten.. :)
 
Söndagen bara försvann, för jag var så sjukt seg. Kollade till exempel på tv (något som jag i princip aldrig gör) och orkade inte ens sitta vid datorn. På kvällen kom Ida hit så vi kollade på en film och spelade spel. Hälge fick räknas som måndags kul när klockan slog över 24 :) Idag har jag och syster varit till Ludvika. Jag fick köra Roberts mystiska bil, det gick helt okej. Kan dock inte parkera med den :D Vi var på Tha Store, och jag tittade lite på en svart korg. Skulle ha köpt den! Inte för att jag kunde ha haft partylinnen i den som jag tänkt, utan jag kunde ha haft alla mina fina mjukdjur i den :) Jag får alltid så fina mjukdjur av folk, så jag vill ha dom framme i sängen.. men, när jag sover sparkar jag ur dom och hur ofta bäddar jag egentligen? haha.. Något som jag däremot inte tänkte köpa var en förbaskad tomte i mänsklig storlek.. Dom stod ute i hela affären och jag kände mig iakttagen hela tiden. Läskigt. Om Thomas köper en sån slår jag honom hårt!!
 
Syster tittade lite på byxor innan vi köpte kaffe och gick upp till frisören. Jag åt en macka och läste lite skvaller innan jag gick runt lite på gallerian, hittade lite intressanta saker men handlade inte så mycket. Hittade skor jag gillade, men det är köpstopp! Måste använda alla andra en massa innan jag får köpa nya. Imorgon får jag försöka gå in dom, helt enkelt.. :P Ska även lämna in stövlarna på omklackning, men det får ske efter att jag fyllt. Vore ju panik om dom inte var klara tills dess och jag vill ha dom på krogen.
 
Mormor kommenterade håret iaf. Hon sa "Har du lila hår!? Mamma sa ju att det var rött?!" haha! Tror inte att hon tyckte det var så farligt ändå.. :P
 
Ska posta en bok imorgon, fixa klipptid åt mamma, och simma. Kan åka upp och be Inger kolla på stövlarna med, har jag tur kan hon fixa dem snabbt. Det här kommer dock bara inträffa om jag har någon bil. Verkar som att bror tänkte ta den ner till Oskarshamn imorrn.. Och jag orkar då fan inte gå till Klacken!
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar