den femtonde oktober

Fick allting fixat igår, förut att jag inte gick nå i skorna. Fan.. :P Det var jätteskönt att simma igår, har ingen träningsvärk idag dock! Ska försöka vara duktig nu och komma iväg till hallen någon gång i veckan. Har iaf fyra biljetter kvar. Dec känns inte aktuellt att försöka använda dem, så har oktober och november på mig bara!
 
Har fixat numret till en kille som tydligen har hand om gymmet i std, ska ringa och prata med honom. Tror dock att jag ska satsa på e-m. Vet ju inte alls hur han jobbar eller så.
 
Igår fick jag höra av Andreas att jag tydligen är väldigt bestämd när jag är full :) Jag bara älskar mig själv ibland.. :P Jag och Emme diskuterade ett rykte igår med. Jag har ju redan funderat på det, men har inte orkat komma fram till något.. haha!
 
Undrar om mamma blev glad inatt vid halv två när jag kom hem utan nyckel….. (skulle chansa på att hon inte blev det) Känns som att det är dax att flytta hemifrån.. haha!
 
Ikväll vid 18 blir det jobb på Herrgården. Åsa ville gå på bio så jag får jobba ist. Sen imorgon börjar jag 8.00. Hur fan ska jag lyckas med det?? Jag måste ju dessutom ha en bil.. det här går aldrig väl.. :( Det är liksom inte kul att städa hotellrummen annars, så hur sk ajg klara av det klockan åtta på morgonen? Har fått tillåtelse att ha mjukisbyxor iaf :) Jag och Victoria ska upp till Storhöjden sen och fixa för alla jägare som kommer. Känns sådär men det är ju ändå jag och Victoria.. :P
 
Jag vet inte om känslan börjar försvinna.. Jag vill ha mer men ändå inte. Har kanske tröttnat på att veta att jag inte får, helt enkelt?
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar