Fredagen den 17 oktober

Jag måste börja sova bättre. Av alla mål man har i livet så är nog det här det viktigaste! Gick upp tjugo över sex igår efter att ha jobbat kväll. Sov inte alls mycket under natten men var pigg ändå. Körde mamma till tåget och åkte till herrgården för att äta frukost. En hotellfrukost var precis vad jag behövde! :D Vi gjorde klart rummen på herrgården och åkte ut i skogen. Min första tanke när vi svängde in på Storhöjden var "midsommar". Det var verkligen ett helt perfekt ställe att vara på! Över 30 bäddat i olika längor runt en gräsplan. Ge mig :)
 
Vi fixade i alla längor innan Thomas kom med mat, då blev det lunch och sedan städa dusch och toalett. Så var vi klara vid halv fyra :) Nice! Var hemma vid fyra och la mig å läste, var sjukt nära att somna! :P Tog en macka med mamma och pappa innan jag åkte till jobbet igen vid 18. Blev en lugn kväll för mig och Åsa. En tant började prata med mig om allt övernaturligt som skulle hända under natten :S En man informerade mig om att det inte brukade vara jag som hade frukosten. Typ.. Det visste jag inte själv?
 
Trodde att jag skulle sova gott inatt men det funkade ju inte.. Följer sovcoachen Henkes råd men det går ju inte.. :P Imorse hörde han av sig och frågade om en av sina arbetskamrater.. Varför är alltid min fråga när jag får reda på saker jag gjort.. Varför? I det här fallet vet jag dock precis.. Suck. Jag är en jobbig människa.
 
Skulle ha ätit lunch med Jossan idag men hon är sjuk så vi håller oss ifrån varandra :) Blir simning med Ida vid ett och efter det ska jag till ställdalen för att prata med Patrik om avgifter och få kort. Blir bra det här :) Får se om jag orkar göra någor ikväll.. Känns som att det var något jag hade planerat, men vad fan var det? Imorgon kväll blir det Örebro iaf! :)
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar