En dyster dag

Vad kan man göra en dyster dag? Denna fråga ställde jag och Ida till varandra häromdagen. Denna tristess ledde till diverse kortspel och olika sätt att spå varandra. Sedan kom Ida på en sak som hon gjort när hon var liten. Kul! sa jag och tog det hela seriöst. Det blev tråkigt. Ida tog det inte seriöst, så det slutade såhär:
 
1. Noffe och Jossan dansar på dagis. In kommer Loka-Janne och skriker Berit! (fel fel fel.. Det är ju jag som är Berit!)
2. Sebbe och Linnea odlar hasch på köksbordet. In kommer Linneas bror och säger: Nu ska jag hem och ta mig en jävel!
3. Rasmus och Kajsa pumpar rumpa på RS. In kommer Hans Scheike och skriker: Va fasiken är det här!? Har hon fastnat kärringa? (incest incest, familjefest!)
4. Moritz och Ida spelar in film på dass. In kommer Andreas och säger -Jävla bra grejjer det här….
5. Budda och Anna Carin luftjuckar på tåget. In kommer Ryman och frågar -Får jag vara med?
 
För er som har ännu tråkigare kan jag varmt rekommendera Sveriges bästa blogg: www.joelsunderbara.blogg.se Fest
Detta inlägg publicerades i @ home. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar